S-HUB er glad for å ønske dere velkommen til Sustainability Branding Seminar 2019 — vårt årlige seminar hvor vi utforsker hvordan man kan bygge bærekraft inn i merkevaren sin på en autentisk måte.
Vi vil høre fra akademia, bærekraftseksperter og ledende selskap. Det vil være praktiske eksempler, gode råd, og mulighet for refleksjon blant publikum.
Dette er det andre året vi arrangerer dette seminaret, og vi ser fram til en spennende utveksling.
Vi vil høre fra akademia, bærekraftseksperter og ledende selskap. Det vil være praktiske eksempler, gode råd, og mulighet for refleksjon blant publikum.
Dette er det andre året vi arrangerer dette seminaret, og vi ser fram til en spennende utveksling.
Tid: Tirsdag 17.september fra 0830-1200. Registrering, mingling og lett bevertning fra 08.00
Sted: Forstanderskapssalen, Sentralen, Øvre Slottsgate 3, Oslo
Adgang: kr 990,- plus VAT; Gratis for S-HUB corporate members
Billetter: Reserver stedet ditt her
Sted: Forstanderskapssalen, Sentralen, Øvre Slottsgate 3, Oslo
Adgang: kr 990,- plus VAT; Gratis for S-HUB corporate members
Billetter: Reserver stedet ditt her
Talere:
Etter innleggene vil vi ha en diskusjon blant publikum moderert av Petter Gulli for å åpne opp for refleksjon og la deltagerne koble det de har hørt til sin egen virkelighet.
Vel møtt!
- Petter Gulli, Founder, 12Years
- Cilia Holmes Indahl, CEO, Nordic Impact
- Magne Supphellen, Professor, Norges Handelshøyskole
- Dimitar Vlahov, Director, Knowledge and Insights, Sustainable Brands
- Laila Nygaard, Sales Manager and Sustainability Advocate, Interface
- Jon-Frede Engdahl, Gründer, Kolonihagen
- Margrethe Assev, Kommunikasjonsansvarlig Bærekraft, Storebrand
- Erik Låbakk and Asgeir Vikanes, Gründere, King Coffee
Etter innleggene vil vi ha en diskusjon blant publikum moderert av Petter Gulli for å åpne opp for refleksjon og la deltagerne koble det de har hørt til sin egen virkelighet.
Vel møtt!
About the speakers
Cilia Holmes Indahl er CEO i Nordic Impact. Hun er også Co-Founder av Sustainability Hub Norway og fagekspert på bærekraftige forretningsmodeller. Cilia er utdannet siviløkonom med dobbel mastergrad i internasjonal business og bærekraftig utvikling fra NHH og HEC Paris. Hun er overbevist om at bærekraft og lønnsomhet går hånd i hånd, og analyserte over 400 bærekraftige forretningsmodeller som del av masteroppgaven sin for å bedre forstå hvordan selskaper kan lykkes med bærekraft. Cilia startet karrieren sin som trainee ved den norske FN-delegasjonen i New York og konsulent i KPMG. |
Magne Supphellen er professor I markedsøkonomi ved Norges Handelshøyskole. Han er også engasjert i forskning og undervisning ved NTNU Handelshøyskolen og Hauge School of Management, NLA Høgskolen. Supphellen har ledet forskningsprosjekter og publisert artikler i ledende internasjonale fagjournaler innen markedsføring og merkevarebygging. Magne Supphellen etablerte i 2002 konsulentselskapet Brand Cognition AS og har siden arbeidet med en lang rekke merkevarer BTC og BTB i Norge og i utlandet. Han er også engasjert i styrearbeid og mentorering av gründere. |